RUN

Är aldrig inne på min dator längre när jag har min kära bebis till iPhone.. Dåligt! samtidigt som det råder kaos här gör jag klart det sista innan jag slutar, går ner i vikt, planerar sommaren, umgås med min pojke och töjer örat mitt! Står i lite saker ja :) imorgon ska jag iallafall ta det lugnt i göteborg med mina franska godingar!
Förresten så hade jag gig i herrljunga idag, vi skulle åka tåg dit allihopa. Plötsligt smsar en bandkompis att jag borde skynda mig då tåget snart går och jag brydde mig inte vidare om det då jag tyckte att det stod att samlingen var tio i fast den va halv. Så där stod jag medans mina vänner satt på tåget till giget! Klumpig tjej :(


Kommentarer
Postat av: cajsa och beda

bloglovinbyte?

2012-06-01 @ 15:07:07
URL: http://www.nattstad.se/bedaochcajsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0