I'D LIKE TO CALL IT LOVE

Har inte bloggat idag eftersom jag har varit med världens bästa pojkvän hela dagen! Hur mysigt som helst har vi haft, som vanligt helt enkelt :D Han är det bästa jag har och någonsin kommer få. Det blir en långhelg full med mys som väntar oss nu ;) Väldigt skönt iallafall att inte behöva gå upp klockan sju imorgon!! Istället kommer min baby och väcker mig. Hihi! Vi ska rida och göra massa roligt i helgen, gulligt va? ;) Nu ska jag snart lägga mig och kolla på film. Vi hörs imorgon!


 Visst är vi söta? ;)


Xoxo


Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Hej!

Vad ska du hitta på nu när det är långledigt?:)

2012-05-16 @ 21:52:48
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/
Postat av: Rebecca Järnspöket

ja ni är jättesöta :)

sv; Din kommentar gjorde mig så himla glad, du är så fin och omtänksam. Jag tror inte jag kommer hitta någon pojke men jag överlever nog. Nej nej nej jag är verkligen ingen underbar person, nu snackar du goja.

Jag ska se Kent 14 juli. Om vi ses då MÅSTE vi krama om varandra. Det är ett måste.

Åh...du är så underbart fin. Jag är glad att jag betyder mycket för dig även fast jag inte kan tro på det själv. Pussar och kramar fina sundance kid.

2012-05-16 @ 22:40:10
URL: http://kentspoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0